Review : Balea handcrème fruity harmony


Ik vroeg mijn tante wat voor een lekker luchtje ze op had, het bleek geen parfum maar de handcrème die ze net had gebruikt!  Heel toevallig kwam ze een dag later nog in de DM waar ik nooit kom en vroeg haar een paar handcrèmes en douchegel voor me mee te nemen en ze bracht onder andere deze hele lekkere fruity harmony mee.




Het is een heel zachte crème met een heerlijke geur,
lekker tropisch met een hintje cocos, en iedereen die mij goed kent weet dat ik gek ben op cocos geuren!
Ook heeft hij een handige klik dop zodat je niet met je vette handen de dop terug hoeft te draaien.





De creme trekt snel in en is niet vettig , de geur blijf je nog heel lang ruiken wat ik persoonlijk niet erg vind , vooral niet met de heerlijke geur van tropisch fruit en cocos .
Het maakt mijn handen zijde zacht .
Ik ben duidelijk erg enthousiast over deze crème en hoop dat ik er heel snel nog meer kan bemachtigen.


De creme is te koop voor slechts 0,85  bij de DM in Duitsland.

Reacties

Rilana zei…
Het lijkt me een lekkere créme!
Engelina zei…
Mooie blog heb je ! Als je de crème kunt bemachtigen zeker doen. Echt een uit komst voor droge handen

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !