Review : Oriflame dream cream handcrème

In het artikel over Beauty favorieten liet ik jullie mijn meest gebruikte handcrèmes zien, echter heb ik ook een handcrème in reis formaat die ik graag gebruik. 
Ik heb het over de dream cream van Oriflame.
Deze zit in een tube van 30 ml en ik geloof dat ik er al wel een aantal opgemaakt heb. Helaas is deze niet altijd te verkrijgen en is dit dan ook mijn laatste tubetje.


Hij maakt mijn handen heerlijk zacht en zelfs mijn kapotte huid op mijn ellebogen knapt er zichtbaar van op.
Het lijkt alsof de creme op een olie basis gemaakt is , maar hij laat geen vettig laagje achter en trekt snel in.


De geur is zacht en fris tegelijk, maar een beetje lastig te omschrijven. Het is een aparte geur maar wel lekker.

Deze crème is echt aan te raden, vaak hebben consulentes deze crème wel bij zich , of is hij misschien te bestellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !