Shoplog HEMA +Action


Ik kom bijna niet bij de HEMA maar ik zag er nu toch echt wel leuke spulletjes liggen. Refreshing whipes,spiegeltje,cadeau verpakking en een gezicht maskerje waar ik erg benieuwt naar ben.






Bij de action kocht ik een thee doos maar deze doos is best stom want hij kan niet dicht als er thee zakjes in zitten.
Ik denk dat ik er armbandjes in ga bewaren.



Ook kocht ik dit lijstje met 3 haakjes er aan. Altijd handig voor haar elastieken of dat soort dingen.



En ik kocht deze wet n wild eyeliner ik ben erg nieuwsgierig hiernaar.




Tot slot liep ik even de trekpleister in en kocht ik deze matte blush van Essence om mijn bleke snoet wat op te fleuren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !