What's for dinner ?

Een week lang deel ik mijn diner met jullie.
Niet om te laten zien hoe [on]gezond het is , maar gewoon een eerlijk artikel. Het is ook een greep van afgelopen week waar in ik ziek was en er ook volksfeest was.


Zaterdag : Ik maakte een pasta met paprika,champignons met pastasaus . Daarbij bakte ik kipfilet met gefruite knoflook blokjes . Heerlijk, ik heb meteen een extra portie ingevroren.





Zondag : Ik ben grieperig en heb niet zo veel zin om te koken. Dus bakte ik wat shoarma en maakte ik zelf knoflook saus en dat pleurde ik op een wit bolletje.Lekker makkelijk.




Het is maandag en ik voel me eigenlijk nog steeds niet lekker, ik maak rijst met kip en champignons.
Ik gooi dr ook een gebakken eitje doorheen.




Dinsdag eet ik bij mijn vader een patatje met en een portie bitterballen.



Het is alweer woensdag en ik had zin in een schnitzel, maar dan wel met zelfgemaakte knoflook saus met komkommer en tomaat.  in dit  artikel lees je hoe 




Het is donderdag, en meteen de laatste dag die ik met jullie deel . Het wordt een broodje hamburger met kaas en komkommer. .  



Conclusie :  Als je ziek bent & niet veel variatie in huis hebt komt er niet veel van terecht. In een andere week laat ik jullie weer zien wat ik heb gegeten :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !