Wie ben ik ?


Wie ben ik  ?  Ik ben iemand die van schrijven houdt en niet opgeeft. Ik ben iemand die je als goede vriend kunt hebben of als beste vijand. Ik ben iemand die lief kan zijn maar een bitch als het nodig is, ik ben er voor je zelfs als je me van je afduwt. Ben je gevallen? Dan raap ik je weer op.


Ik ga er voor als ik iets wilt en mocht het dan toch niet lukken ben ik oprecht teleurgesteld. Ik ben iemand die van muziek houdt, iemand die zich daar in volledig kan verliezen, iemand die zwaktes heeft maar zeker ook sterke kanten. Iemand die neer gaat maar altijd ook weer op staat, al duurt dat soms iets langer dan gewoonlijk.
Ik maak fouten, ik maak goede beslissingen,en ik probeer altijd het juiste te doen . Ik geloof niet in tweede kansen, want je bent zoals je bent en fouten zijn geoorloofd.
Ik geloof in liefde op het eerste gezicht, ik geloof in karma , al ben ik sceptisch en duurt het soms heel lang voordat ik een waarheid geloven wil.
Ik ben iemand die soms verdrietig is , iemand die ook snel weer kan lachen, ik ben nooit lang boos, maar als ik dat wel ben is het blijvend.
Wie ben ik ?  Ik ben een persoon die zichzelf blijft onder alle omstandigheden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !