2 x Budget proof Gekleurde Oogpotloden


gekleurde oogpotloden, heel erg leuk maar niet iedereen heeft er zin in of geld voor om de meest dure en mooiste kleurtjes aan te schaffen. Gemiddeld wil ik niet meer dan 3 euro aan een oogpotlood uitgeven,omdat ze bij mij zo snel op gaan. Toch vind ik gekleurde lijntjes wel heel leuk.

Daarom laat ik je vandaag wat budget toppers onder de 5 euro zien. 




Dit lavendelkleurige potlood is van NYX.
Het is een romig potlood en voegt meer fun toe aan je ooglook. Ik kocht hem voor 1,95 bij Douglas.
De normale prijs is 4,95.



you are my rosen one is een nude kleurig potlood en voor 1,99 te koop. Hij komt van Catrice.
Fijn voor een open oog opslag.




Ik weet niet wat het is maar van groene oogpotloden gaan mijn ogen tranen en raken ze ontstoken.
Misschien dat iemand weet aan welke stof dit ligt?

Welke oogpotloden gebruik jij graag?
Ik neig toch wel meestal naar het bekende zwarte lijntje.
Daarvoor is miss sporty mijn favoriete merk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !