Kapsels/Make-up door de jaren heen.

Je weet het vast nog wel. het hyves,myspace en myyearbook tijd perk. Ik logde voor de lol in en vond allemaal foto's van mij met vreemde kapsels en make-up.

Het leek me grappig om wat foto s te delen tussen 2010- en nu .

2010 inc haar extensions haha.



uhh wow....  Dit was zo'n beetje mijn standaard make-up look. Nu denk ik echt zo van, waarom ging ik hier mee gewoon naar school ? Hier deed ik ook nog niks aan mijn wenkbrauwen. Ik gok dat dit 2012 was ofzo.
En ook 2012- het briljante idee om mijn side cut bruin  te kleuren xD 










Dit vond ik dan wel weer mooi, dit was winter 2013.
Ik was toen ook dol op de luipaard print make-up.







Ergens in 2013 had ik ook nog een nude look periode.
Mijn haar krulde ik veel.
Maar ooh help.. mijn wenkbrauwen.









Er was zelfs een periode dat mijn haar heel sterk krulde uit zichzelf.






Ergens in een duister tijdperk eind 2013 heb ik ook weer haar extensions gehad.  En een leuke rode dipdye + sidecut, en zelfs tijdelijk bruin haar.  nu gaat het even door tot 2015.



















Momenteel is het weer gewoon blond. . :)






En oke, nog 1 throwback foto uit 2010 hihi.


Reacties

Robbert zei…
Heel leuk om te zien wat je allemaal door de jaren heen hebt gedaan. Aardig wat verschillende looks gehad inderdaad, hoop dat je zelf blij bent met hoe je het nu hebt. Je ziet er goed uit. Maar je zal het vast nog wel een keer weer aanpassen.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !