Kiekjes kieken #9

Ik had eindelijk weer eens een drukkere week maar heb wel weinig foto's gemaakt tussendoor. Ik ben naar de bocholtse kermis geweest, heb weer een middagje gewerkt , ben een paar keer bij mijn oma geweest en vrijdag avond the voice bij mijn moeder gekeken.


Het koelde duidelijk af en mijn kater Louis vond het heerlijk om ingepakt te worden.
Het is een echt verwende sik.


Ook knuffelde ik mijn nijntje Dirk.


Verder heb ik mijn make-up stash uitgezocht en gaan er heel veel dingen weggegeven worden of de prullenbak in.

Ook heb ik weer veel naar dit prachtige nummer geluisterd.
Deze is al jaren 1 van mijn favoriete nummers.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !