Review : Freedom london pro lipsticks The sith & Far away


deze lipsticks zijn niet zo standaard, ik zou er niet zomaar mee op straat mee rondlopen [ 1 x gedaan werd heel raar aangekeken hihi]  maar zijn geweldig leuk voor grunge en halloween looks.  bij de boozyshop hadden ze 25 % korting op deze lipsticks waardoor ik 1,49 per stuk er voor betaalde.



Far away is een frosty paars tint maar met heel aparte ondertoon. Ik was erg benieuwt naar deze lipstick.
De lipstick brengt stroef aan en heeft meerdere laagjes nodig om goed te dekken, maar blijft daarentegen wel prima een tijdje zitten.



The sith is een matte donkerblauwe kleur met een heel kleine shimmer die goed dekt en muurvast op je lippen blijft zitten. Hiermee ben ik wel de straat op gegaan omdat ik deze net een stukje draag baarder vond.




Het zijn aparte mooie lipsticks voor een budget prijsje.
Het leuke is dat je ze ook eventueel als eyeliner kunt gebruiken omdat ze niet zo creamy zijn! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !