Top 5 favoriete budget proof herfst lipstick kleuren.


Deze lipsticks draag ik natuurlijk het hele jaar door maar ik vind dit perfecte herfst kleurtjes.


Deze donkerpaarse lipstick kocht ik op Ebay voor 1,00 en vind ik echt een donkere grauwe herfst tint.



Deze donkerroze lipstick kocht ik een keer op de markt, ik gok dat hij ook 1,00 kostte. Hij heeft een koele ondertoon waarvoor ik hem ook weer perfect herfstig vind.


De bruine lip laquer van wet n wild kocht ik ook voor ongeveer 1,00 bij de Action. Het is een mooi bruine nude kleur en sluit perfect aan bij walnoten en hazelnoten.


Deze lipbalm van Essence kost 2,29 en komt uit de herfst LE.  Prachtig licht en voelt zacht aan op de lippen.
Ze hebben hem in twee tinten en de andere heb ik ook.


En dan heb ik nog deze [fake] mac lipstick. Een rood-oranje bruine tint die ik erg mooi vind.
Hoeveel deze kostte weet ik niet meer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !