Boozyshop bestelling + swatches

Ik kon het niet laten en bestelde weer een paar items van Boozyshop. Ik kocht een matte lipstick  , een liptint  en een blush .




Als eerste de freedom pro lipstick  ''make me crazy''.
Dit is een matte rode lipstick met een oranje ondertoon.
Hij brengt een beetje stroef aan maar hij maakt mijn lippen niet droog. Ik vind de kleur prachtig!





Als tweede de LA colors lip/cheek tint in ''muse''.
Dit kleurtje vind ik niet mooi voor op mijn wangen maar op mijn lippen doet hij het prima.




En ik kocht de freedom blush in '''true loved''.
Ik dacht deze blush perfect bij mijn huid zou passen maar hij is helaas toch iets te fel terwijl ik hem echt subtiel aangebracht had. Ik ben van nature erg bleek dus dit was hem net niet.  Ik ga hem nu als oogschaduw gebruiken, daar is hij perfect voor :) 


Links zonder en rechts met blush. Ik draag hier ook zelfbruiner.



De items kosten samen slechts 3,97.
De spulletjes worden super verpakt, het persoonlijke kaartje is tof en het roze organza zakje met boozyshop tekst is handig om te hergebruiken. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !