De weg van Lenthe - Page # 2

Terug lezen ?   Hier vind je Page #1




Met grote tegen zin kleedde hij zich aan en pakte de bus naar zijn werk, nog half dronken wilde hij niet gaan rijden en daarbij had hij toch geen idee waar hij zijn auto had achter gelaten.  Fuck it , ik had vandaag als manager moeten beginnen maar nee  Johnson moest perse een wijf van een ander bedrijf aanstellen . Met zijn ene hand probeerde hij het slot van zijn postvak open te krijgen maar het lukte niet . Hey, hallo je ziet er uit alsof je wel hulp kan gebruiken, hoorde Ethan achter zich, hij herkende de stem maar kon het niet plaatsen, hij draaide zich om en daar stond ze,  de vrouw die zijn hand brak en deze ochtend nog wakker werd op zijn bank.  Haar gezicht was van staal en ze deed alsof er niks aan de hand was.
Deze vrouw had wel een heel goede poker face.  Oh wij kennen elkaar al,  Aangezien ik de nieuwe manager ben zal ik mij maar eens voor stellen , ik ben Lenthe Hofsteen , jou naam weet ik al en het spijt me dat ik er zo vroeg vandoor ging vanochtend, maar ik kon natuurlijk niet te laat op mijn eerste werkdag verschijnen, respect voor jou dat je bent komen opdagen, al dan niet anderhalf uur te laat.  Je had je beter ziek kunnen melden joh,  met die hand  en met die kater.  En aangezien ik je nieuwe baas ben en mede schuldig ben aan jou toestand zal ik er niet moeilijk over doen . Ga nu maar,  of heb je een lift nodig ?  Ik heb jou auto geleend omdat ik bang was te laat te komen vandaag.  Oh daarom kon ik mijn auto niet meer vinden vanochtend !  Ja mijn excuses maar jij kon hem toch niet rijden.  Mijn plan was om hem vanavond weer terug te zetten en dat jij zou denken dat je te dronken was om je auto te vinden.  Maar toen wist ik nog niet dat ik je weer zou zien .  ‘’En jij vind het normaal om een dronken kerel zn hand te breken , er vandoor te gaan met zijn auto en dan te doen alsof er niks is gebeurd?  Nou ja ‘’kijkend naar zijn kruis’’ er is ook niks gebeurd toch ?  Ze draaide zich om en liep weg op die hakken van dr.  Die hakken die een aantal uur geleden nog door zijn keuken  werden gesmeten . Ze intrigeerde hem .  Het verwarde hem dat een vrouw zo dominant en hard hem zo kon raken , en hij kende haar nog nauwelijks 12 uur en daarvan had hij er 10 van liggen slapen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !