Kiekjes Kieken #13 Rittens & B'days


Ook deze week heb ik weer een aantal foto's genomen.

Mijn dino ei is inmiddels uitgekomen en ziet er een stuk knapper uit als Mark ;) Mijn moeder was deze week jarig en ik ook ! Gezellige en drukke boel dus. Ook zijn de rittens geboren uit het nestje ratjes, super cute !



Ik knuffelde lieve Paddy ...




Als ontbijt nam ik een paar soepstengels met pompoenen houmous en dat smaakte prima ! lekker licht ontbijtje.


Selfie met mijn moeder <3  Ze was afgelopen maandag jarig.



En dit zijn de uberschattige rittens van Lola, de rat van mijn moeder. Ze zijn hier slechts 3 dagen oud .


Aahh super lief, een verjaardags kaart van mijn moeder gekregen.




En toen ik mijn verjaardag bij mijn vader alvast vierde hingen de slingers en ballonnen er al .
Een gekke selfie mocht ook niet ontbreken.



Ik kreeg een leuk cadeautje en mijn dino ei is uitgekomen.
Nu nog een naam ;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !