Kiekjes Kieken #14 Rot op met die griep !

Volgens mij ben ik vervloekt om steeds maar opnieuw de griep te krijgen dit seizoen. Ik zal het vast wel overleven maar prettig is het zeker niet .


 Maandag bracht ik zo n beetje door in bed en op de bank met een deken en veel thee. Ik probeerde het berry delight masker van de HEMA waar nog een review over komt .




  De nieuwe kruidvat thee munt & komkommer kwam ook goed van pas!  Dinsdag werd een beetje herhaling maar heb ik wel mijn best gedaan om nog een beetje te koken zodat ik genoeg binnen kreeg. 


 Ik ging ook nog eventjes een frisse neus halen . Woensdag helaas... nog steeds niet lekker en besloot om toch maar een dagje thuis te blijven. Tot zo ver geen spannende week.


Dit super leuke mandje heeft mijn moeder gemaakt voor mijn konijn.  Zij verkoopt ook zelfgemaakte hangmatjes voor kleine knaagdieren.

Hangmatjes voor ratjes




Ik droeg weer een van mijn favoriete kleurtjes nagellak van Essence. 


Afgelopen week is er natuurlijk iets verschrikkelijks gebeurd in Parijs, maar niet alleen in Frankrijk zijn er rampen gebeurd. Daarom veranderde ik mijn profiel foto in een wereldbol en niet in de vlag van Frankrijk, iedereen verdient aandacht.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !