NOTD : Max & More mini nagellak set : Fairy Tale.


We weten inmiddels allemaal dat de Action een huismerk max & more heeft dat allerlei beauty producten budget proof op de markt brengt. Soms zijn ze goed , en soms wat minder.  Maar wat vind ik van deze lakjes set ?  



Ze bevatten 3,5 ml per flesje en op de verpakking staat dat twee laagjes een goede dekking geven. Ik gebruikte echter 1 laagje behalve op mijn accent nagel. Daar breng ik een laagje glitter over een laagje blauw aan.


Ik merk meteen dat er een verschil van kwaliteit zit tussen de kwastjes. Het kwastje van de blauwe lak is kleiner en smaller dan die van de roze en paarse en brengt daardoor ook lastiger aan. Echter is dekking gewoon prima. Ook van het glitter lakje waarvan ik dacht dat het een top coat zou zijn. Niks is minder waar, de blauwe onderlaag was niet eens nodig geweest.



Ik vind het mooie kleurtjes en de prijs is nog mooier slechts 79 cent voor 3 lakjes. Te koop bij de Action.

Reacties

Floor zei…
Ik ben eerlijk gezegd echt verbaasd over de dekking, had dat nooit verwacht!
Anoniem zei…
Wel leuke kleuren voor deze periode en zelfs voor feestdagen straks. Mooie prijs ook nog.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !