Review : Showergel Yves Rocher Gekonfijte sinaasappel & kaneel Kerst Editie


Veel merken komen weer met kerst edities zo ook Yves Rocher. Ik koos twee shower gels uit waar ik er vandaag eentje van review.


Deze shower gel heeft de geur van gekonfijte sinaasappel met kaneel, het doet me denken aan die gechocolateerde snoepjes maar dan zonder de chocolade. Misschien weet je wel wat ik bedoel ?




De gel schuimt lekker en is zuinig in gebruik. Het zit in een langwerpige tube met een klik dop er op, dit vind ik erg handig want zo laat je geen doppen vallen tijdens het douchen.
Ik vind het echt een heerlijke douche gel met dit weer en hij laat mijn huid ook lekker zacht achter. De geur ruik je subtiel op je huid na het douchen, en je blijft maar aan je zelf ruiken hihi.


Hij is nu te koop voor slechts 1,95 [ aanbiedings prijs]


Ik kocht ook de spicy vanilla showergel en handcream die ik  samen review.  Ik kan je alvast vertellen dat ik zeer positief ben over de handcream !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !