Action Shoplogje


Ik was bij de Action omdat ik huishoudelijke spullen nodig had en buiten die dingen om die niet interessant genoeg zijn om te laten zien (lees: wc blok, vaatdoeken, keukenrol enz)
Nam ik ook een paar leuke hebbe dingetjes mee.


Ik vind dat deze waxine lichtjes naar de sheaboter geur van Dove ruiken en deze zijn dan ook 1 van mijn favo geurtjes.


( 1,29

Ik nam ook een roomspray mee , een frisse lekkere geur.



( 0,69

Deze sokken zijn zo schattig en lekker warm, en aangezien ik altijd mijn sokken kwijt ben vond ik het wel handig om ze mee te nemen .



(1,49

Een tijdje terug kocht ik deze anti kroes haar olie al en heb hier ook een review over geschreven , inmiddels is het flesje half leeg, dus snel even een nieuwe gehaald.




(1,89


Om even in de kerst stemming te komen kocht ik twee van deze waxine licht houdertjes 



(0,39


En deze doekjes,  daar ben ik groot fan van.



(0,57


En als laatste dit haarmasker!
Hier komt nog een review over .



( ???? onder de 2 euro in ieder geval )

Reacties

Action heeft altijd zulke leuke goedkope dingetjes! Een goed shoplogje :D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !