Bought it on Ebay # 1 Nani Gekleurde Wenkbrauw Mascara


Voor omgerekend 1,50 kocht ik deze wenkbrauw gel / mascara op Ebay.   Ik koos voor de middelste tint die mij perfect leek voor mijn wenkbrauwen.
Het wenkbrauw spul zit in een kleine verpakking en het kwastje is lekker mini zodat je precies kunt werken.
Ook hoef je niet bang te zijn dat je meteen te veel smeert want door de smalle opening pak je precies genoeg.



Zoals je ziet pakt de mascara voor mij niet heel goed uit omdat ik van me zelf aardig veel haartjes heb. De volgende keer smeer ik het iets lichter uit want zo lijkt het net alsof ik mijn wenkbrauwen heel zwaar bij getekend heb en dat is niet mooi .  De kleur is ook aardig donker terwijl hij er in de verpakking een stuk lichter uit ziet. 




Ik weet niet of ik hem voor mijn wenkbrauwen ga gebruiken, maar als mascara functioneert hij ook prima.
Een prima product als het voor jou wel gaat werken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !