De favorieten van het moment !




Waarom wachten tot het eind van de maand als je nu al een aantal favorieten hebt ?

Deze geur kaars gekocht bij het Kruidvat ruikt zo lekker, er staat niet op waar de kaars naar ruikt maar er sowieso vanille.



Essence kwam uit met een kerst collectie ''merry berry''
Dit nagellakje vind ik de mooiste van de 5.
klik hier  om het artikel terug te lezen waar ik 4 lakjes review.



De bijbehorende oogschaduw vind ik ook prachtig.
Sowieso ben ik gek op berry kleurtjes dus deze sheer lipbalm in ''çhubby berry'' kon ook niet ontbreken.




''cedar'' van de HEMA ruikt een beetje naar ''alien'' van thierry mugler.  Over deze handcream had ik ook een artikel geschreven.




Ik maakte ook kennis met cheapass zonnebrillen  en ik ben dol op het model ''nais'' dat ik heb uitgekozen.
hier   vind je meer info over deze webshop .


De showergels van de HEMA ruiken heerlijk en maken mijn huid mooi zacht. Ik ben fan ! 





Reacties

De Merry Berry lakjes ben ik ook fan van! Goede kleurtjes zijn dat :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !