Favorieten # December 2015

Deze maand heb ik weer een aantal favorieten die ik veel heb gebruikt . 
Onder andere deze mini bodybutter van the bodyshop in de geur ''honey mania '' .



''miss punky mascara'' won ik met een win actie en sinds dien is hij een groot favoriet. 



De geurkaars heb ik van de HEMA en ruikt heerlijk.




Dit luchtje van Oriflame is bijna op en heb ik dan ook al minstens 2 jaar. In de ochtend spuit ik hem altijd op.
Heerlijke zomerse geur die je laat weg dromen.

Ook ben ik gek op deze haar olie van Andrelon.


Ik ben echt dol op deze lipstick marry berry van Catrice.
Deze kreeg ik voor mijn verjaardag en heb hem al heel veel gedragen . Echt een top product.


Dit parfum kreeg ik voor kerst en heb hem sindsdien bijna elke dag gedragen . 



Reacties

Fijne producten! De liquid lipstick van Catrice heb ik ook en is inderdaad erg fijn.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !