Kiekjes Kieken # 16 Bleken en nog meer dingen enzo


Op zondag bakte ik appelflappen  en bracht ik deze langs bij mijn moeder. 





En wat worden ze al groot deze kleine schatjes!




Yay wat had ik een geluk ! Waar deze eau de parfum normaal 35,00 kost !   Had ik ze + 2 showergels + 2 bodylotions , een sample en een gift mand SAMEN voor 10,00 gescoord!   Deze ruikt echt heerlijk en ik ben er super blij mee. Hij heet ''forsaken'' en is van de serie True Blood die ik ook graag kijk.





cheapass zonnebrillen  stuurde me een mailtje of ik in was voor een samenwerking en dat was ik wel !  Ik ben oprecht blij met deze zonnebril



Wat je doet op een lege vrijdag avond ?
Juist !  # TVOH kijken ( team ivar by the way )
En uitgroei bij werken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !