Mijn skincare routine met voornamelijk Yves Rocher .

Voordat ik mijn make-up aanbreng reinig ik mijn gezicht met reinigingswater van Elkos, eigen merk supermarkt.



 Vervolgens breng ik een dagcreme aan van Yves Rocher .



In de avond haal ik mijn make-up er af met reiniging- gel  van Yves-Rocher en doekjes van de Action. 


Dan scrub ik mijn gezicht 1 a 2 keer per maand met de apricot scrub van Yves Rocher, deze is erg grof en aangezien mijn huid in de winter maanden al droog genoeg is , is scrubben wat te heftig.





Verder gebruik ik 2 x per week dit gel maskertje ook van Yves Rocher. 




Verder gebruik ik een nachtcreme of een vettige 24 hours creme van Yves rocher .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !