Opgemaakt # First week of December

De laatste tijd maak ik zo veel producten op dat ik dit artikel een keer dubbel doe, opgemaakte producten in de eerste week van december.

Deze shampoo van loving blends met argan en carmelia olie was wel prima,  maar niet zo bijzonder, ik zal deze alleen opnieuw kopen met een aanbieding want voor ''wel prima'' weet ik ook wel goedkopere alternatieven.


In Duitsland kocht ik deze shampoo met watermunt.
Deze werkt prima maar droogt mijn haar wel wat uit, toch heb ik deze opnieuw aangeschaft.


De andrelon perfecte krul verzwaard mijn haar juist en mijn krul komt er ook echt niet beter door uit .
Deze ga ik zeker niet opnieuw kopen.





Ja ! nog een haar product, de wash in wash out coolblonde kleur shampoo van kruidvat eigen merk, ik heb alweer een nieuw flesje aangeschaft, super spul.


Deze maand lijkt wel in het teken te staan van haar producten hihi,  ik maakte de elvive haar verdikkingsmasker op, deze is heel fijn maar ik vind 7.00 iets te prijzig voor zo'n masker ik koop deze ook alleen in de aanbieding.





Dit masker van de Edeka, kost slechts 0,89  en deze koop ik steeds maar opnieuw.


Deze mini douchegel met lelietjes van dalen is van Yves Rocher en ook opgegaan. Hier heb ik ook nog een grote verpakking van staan maar die gebruik ik eigenlijk als handzeep, de geur is iets te sterk.




nog een product van hetzelfde merk :  haar/gezicht klei maskertje, hiervan heb ik ook een grote verpakking gehad, helaas vind ik die te prijzig om opnieuw aan te schaffen want deze is echt goddelijk.

De geurkaars van de action in de geur ''dream'' ruikt heerlijk en brand erg goed op ! deze ga ik zeker opnieuw aanschaffen. De prijs was ook mooi 0,99 . 



En ik maakte dit maskertje van de HEMA op.

En nog een geur kaars van airwick.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !