Review : HEMA Cedar handcrème


Bij doormariska.nl las ik over de nieuwe cedar lijn van de HEMA en toen ik las dat zij hem een beetje naar Alien van Thierry Mugler vond ruiken MOEST ik gewoon een item hebben van deze lijn.  Ik koos voor de handcrème.



De creme zit in een kartonnen doosje en ziet er ambachtelijk uit .
Eenmaal uit het doosje zie je een folie kleurig tubetje met een handige dop.
Het tuutje is goed doseer baar.



Deze cedar geur zou naar amber en musk moeten ruiken en laat ik hier nou net dol op zijn.
Hij ruikt inderdaad een beetje naar Alien !
De crème is zacht voor de huid en trekt snel in.
Wow wat is deze handcrème fijn zeg.

voor 65 ml betaal je 3,00.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !