Review : merry berry red rocks lipstick


In eerste instantie was ik niet van plan deze lipstick aan te schaffen omdat hij erg lijkt op een lipstick die ik al heb van de action, maar toen ik er achter kwam dat ''red rocks''  mat was wilde ik hem toch graag aan mijn collectie toevoegen.


De lipstick is roze/rood en heeft dus een matte finish.
Hij is erg romig en brengt gemakkelijk aan .
ondanks  dat hij mat is worden velletjes niet benadrukt en hij blijft ook prima zitten.



Voor 2,39 is deze lipstick te koop van Essence LE merry berry.  Als ik jou was zou ik er snel bij zijn want deze collectie gaat hard ! Bij sommige filialen zijn de lipsticks al uitverkocht!



Ik ben erg tevreden met de lipsticks.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !