Wat zit er in mijn tassie ?

Er zijn een aantal producten die ik standaard in mijn hand (tassie) zitten.  Buiten medicijnen, portemonnee en een hoop verdwaalde bonnetjes zitter hier ook beauty producten in en die laat ik jullie vandaag zien .

Het eerste wat op valt is dat hier geen mascara in zit.
Wel een eyeliner van Essence  en die gebruik ik dan ook op mijn wimpers als ik onderweg ben en nog geen make-up op heb.


Soms is het nodig , soms niet maar toch fijn als ik een concealer bij me heb.  Deze is van Essence .



Ook neem ik altijd een lip product mee met een kleurtje, deze lipbalsem is ook van Essence  ( ik ben fan ! )

Vaak heb ik ook een mini vijltje bij me om haakjes weg te kunnen vijlen mocht er onderweg een nagel breken.


En als laatste heb ik standaard een handcream in mijn handtas.  Deze is toevallig van HEMA .




Vaak heb ik ook nog een parfum staaltje bij me .
Wat heb jij standaard in je tas zitten ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !