Webshop tip : Cheapass Zonnebrillen


Cheapasszonnebrillen  kennen jullie misschien al wel.

Mooie aparte maar ook veel gangbare modellen zonnebrillen voor een cheap ass prijs .  Per zonnebril betaal je slechts 7,95 , voor 2 stuks 15,00 en vervolgens voor elke extra zonnebril 5,00 ! De verzendkosten zijn ook super laag met 1,95  en de service is goed. Je kunt er terecht voor kinder,dames en heren modellen, kortom voor ieder wat wils.







De brillen hebben ook leuke namen zoals tiger on a golden leash  of de hangover hipster blue mirror.

Ik mocht een bril uit zoeken en koos voor het model  Nais!
Een mooie wayfarer met een leopard printje.





Nu draag ik in het dagelijks leven al een bril en ik vond dit model wel een beetje matchen met mijn normale bril.
Ik vind hem erg mooi.




Misschien is het niet de tijd van het jaar , maar misschien ga je wel op winter sport of op vakantie naar een zonnig oord?
Of wil je alvast een gave bril scoren voor aankomende zomer?

Dan kan ik je deze webshop zeker aanraden,
ik had de zonnebril binnen 1 werkdag binnen!
De service is snel en de mailtjes worden snel beantwoord.
De zonnebril was goed verpakt in een stevige bubbel plastic envelop en in een plastic zakje.


Wil je op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes van dit hippe merk ?  Volg ze dan ook op Cheapasszonnebrillen Facebook .





Reacties

Rilana zei…
Ik ken de webshop en ze hebben er echt super leuke brillen! ;-) Leuke bril heb je uitgekozen.
Engelina zei…
Dat vind ik dus ook :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !