Review : Action Max & More vloeibare concealer 01 light beige


Al een tijdje gebruik ik de liquid concealer van Essence maar ik vind dat deze toch net niet genoeg dekking geeft.
Toen ik deze concealer van max & more zag liggen bij de Action ging deze meteen mijn mandje in. Voor de prijs van 1,39 valt dit ook zeker mee!   Je kunt hem in 3 kleuren krijgen maar de kleuren zijn heel erg licht,voor mij perfect maar voor anderen wellicht een groot nadeel.


Het werkt met een klik systeem en een soort van kwastje.
Ik zie meteen dat de kleur perfect is en het product is makkelijk uit te smeren. Wel heeft het een erg onaangename geur. Het is meer een foundation textuur dan concealer maar ook dit vind ik erg fijn.  Daardoor is de dekking heel erg goed en verdwijnen eventueel kringen onder je ogen als sneeuw voor de zon.  



Ik laat jullie het effect op mijn hand zien , omdat ik momenteel even geen make-up onder mijn ogen kan smeren. Ik ben in ieder geval erg tevreden met dit product!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !