Review : Balea Frozen Breeze Showergel & Bodylotion


Zoals ik al vertelde heb ik vorig jaar groots ingeslagen met de Balea showergels en van deze geur kocht ik  destijds zelfs twee flessen en een bodylotion.  1 fles is al opgeraakt dus het werd tijd voor een review.




De geur ruikt heel fris maar ook heel zoet naar vijgen en frambozen. Het is een limited edition speciaal voor de winter en helaas dus maar tijdelijk verkrijgbaar.


Ik vind het een geur die zowel in de zomer als de winter kan omdat hij zowel fris als zoet is zonder te zoet te zijn.

De showergel is zuinig in gebruik en schuimt goed.
De geur blijft een tijdje hangen na het douchen en de gel maakt mijn huid lekker zacht.





De bodylotion is niet waterig maar precies stevig genoeg en smeert gemakkelijk uit . Ook deze maakt mijn huid lekker zacht en ruikt heerlijk naar vers fruit .
De geur van dit product blijft ook een tijdje hangen en dit vind ik prettig.

Ik ben erg tevreden met deze producten die verzorgend zijn,lekker ruiken en ook nog eens budgetproof zijn.


Voor de showergel betaalde ik 0,55 en ook de bodylotion was cheap , onder de 2 euro .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !