Review : Balea lippenbalsem met banaan en aardbei geur .


Ik heb echt een lip product verslaving en dit word nog een tikkeltje erger als ik ze ook nog eens kan scoren met een lekker geurtje . Deze balea lippenbalsem van onder de 1,00 kocht ik vorig jaar ergens maar lag nog steeds in mijn nog te reviewen bakje.  


De lippenbalsem vind ik eigenlijk naar auto drop ruiken, van die snoepjes waar aan de ene kant een fruitsmaak zit en aan de andere kant een drop smaak. Banaan en aardbei haal ik er niet uit terug , dat is jammer maar geen ramp.


De werking is namelijk erg fijn.Door de kou zijn mijn lippen snel kapot en deze balsem maakt mijn lippen zacht zonder een vettig laagje achter te laten. Prima balsem voor een prima prijsje. 

Reacties

Unknown zei…
Deze is zoooooooooooooo lekker, heb de mijne toevallig net opgemaakt.

X
Engelina zei…
Wat toevallig ! Binnenkort ga ik kijken of ze nog meer soorten hebben.
Ik had er al eentje met vanille en perzik ofzo .

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !