Review : WatMaaktjeMooi Order.

watmaaktjemooi had een super fijne actie waardoor je 5,00 korting kreeg op je bestelling. Eigenlijk wilde ik wachten tot de mani bombs op voorraad waren maar zo'n korting laat ik niet liggen. En mag ik even zeggen dat ze een super fijne klanten service hebben!   Ik bestelde een blueberry lipscrub, een dewberry waxmelt, body dressing en een showersmoothie.
De lipscrub ken ik al van deze fijne webshop maar dan in cookie geur maar de andere producten had ik nog nooit geprobeerd.  




Ik was heel erg benieuwt naar de shower smoothie, ik heb nog nooit zo'n type product geprobeerd en de geur leek me echt fantastisch.Deze geur zou gebaseerd zijn op ''sun'' van Jill Sanders.  Nu heb ik dit luchtje nog nooit geroken maar de omschrijving trok me aan . De geur ruikt heerlijk fris en zonnig alsof je op een strand ligt. 



Ingredienten: Aqua, Glycerin, Prunus Dulcis, Cocos Nucifera, Sodium Cocoyl Isethionate, Sorbitol, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Frangance, Mica.

En moet je de structuur zien ! heerlijk opgeklopte zeep,
zacht voor mijn huid en geurt nog heerlijk eventjes na.


Al een paar jaar ben ik gek op waxmelts en probeer ik ze dan ook van verschillende merken. Omdat ik nu toch al een bestelling plaatste bestelde ik meteen 1 waxmelt mee om uit te proberen. Hij weegt ongeveer 20 gram.
En heeft de geur ''dewberry''  .   







Ik ben gek op bosbessen en mijn potje met ''cookie'' geur was bijna leeg en besloot ik een nieuwe scrub te bestellen.





Je scrubt je lippen er mee en je kunt de overgebleven suiker gewoon af likken . Door de olien die er in zitten worden je lippen super zacht en zijn ze vrij van velletjes.
De geur vind ik ook erg fijn en dit is gewoon een top product.







Ik heb ongeveer een jaar met mijn andere potje gedaan van maar liefst 50 ml.
ngrediënten: Sugar, Butyrospermum Parkii, Prunus Dulcis, Mangifera Indica Seed Butter, Flavour, Vitamine E, Foodcolor


Ik heb al een keer een fluffy bodybutter geprobeerd maar wilde ook de body dressing gaan gebruiken.
Ik kocht deze in de geur cranberry & fig .





Alleen de omschrijving klinkt al geweldig.


Geur: Cranberry & Fig is de perfecte balans van de taartachtige geur van cranberries en de zoete, milde allure van de vijg. Een echte bestseller voor de herfst en wintertijd!




Ingrediënten:

Ingrediënten: Aqua, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Cetearyl Alcohol,Theobroma Cacao, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Potasium Sorbate, Citric Acid, Frangance, Color.

Oke, dit product is echt awesome !  Deze vettige creme trekt snel in voedt mijn huid echt heel erg goed en ruikt heerlijk.

Ook zaten er nog een paar extraatjes in  ( super lief )
houten lepeltjes voor hygiënisch gebruik van de producten, een leuk en grappig kaartje..



Deze showerpuff en lipbalsem.. ( die echt geweldig is ) zaten ook extra in het pakketje. 



Ik heb al vaker bestelt bij deze webshop maar de producten laten me toch steeds weer verassen door de heerlijke geuren producten en substanties.





Het was weer een geslaagde bestelling.

ik ga eens goed genieten van al dit lekkers.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !