Win! chinese doll lipbalm

Een tijdje terug zag ik deze schattige lippenbalsems liggen en bestelde ik er een aantal . Ze ruiken naar vanille of fruit, het ligt er maar aan welk poppetje je hebt.
Ik heb er eentje aan mijn zusjes,broertje en moeder gegeven en zij zijn tevreden over de werking.

En omdat ik alweer 600 likes heb op Facebook vond ik het leuk om een kleine win actie te doen ! 









Daarom leek het me leuk om er ook een paar weg te geven aan mijn lezers. Wat je krijgt ?



1 lippenbalsem in een random verpakking + een extra item

2 lezers maken hier kans op.

Wat je moet doen ?
Vul de rafflecopter in en laat een reactie achter met dat je mee doet .  Als je mijn facebook pagina liked, like dan ook meteen de foto met deze win actie zodat ik kan zien dat je geliked hebt. 







Reacties

Anne-Marie zei…
Ze zijn leuk!! Ik maak graag een kansje

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !