Recept : Mozarella balls (recept foodgloss +Home made tortilla .

Op foodgloss zag ik een super lekker recept voor mozzarella sticks. Nu vond ik het makkelijker om er gewoon balletjes van te maken en gebruik ik geen panco maar normaal broodkruim ( zelf brood verkruimelen )

Dit is dus niet mijn recept! maar ik vond het leuk om na te maken .






1 ei 
bakje met bloem en kruiden
broodkruim
mozzarella balletjes. 

Haal de balletjes door de bloem, vervolgens door het ei, dan door het broodkruim en laat ze uitlekken op keukenpapier in een bakje .





eventueel twee uur in de diepvries zodat de kaas tijdens het bakken niet uit loopt en dan kun je ze bakken in frituur pan of olie in een pannetje.
Dit laatste heb ik zelf gedaan .

Super lekker!


Natuurlijk moest er nog wel wat bij, eigenlijk wilde ik wraps eten maar die had ik niet meer. Daarom maakte ik ze zelf. 




200 gr bloem

20 gr zelfrijzendbakmeel

100 ml lauw water


Snufje zout.



Deeg van maken en bakken maar.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !