Review : Essence lipstick VELVET MATT 07

Van de week liet ik jullie al twee nieuwe lipstick kleuren zien van Essence en vandaag laat ik jullie velvet matt 07 zien.
Het is een matte nude kleur die voor iedereen wel draagbaar is.



De lipstick glijdt over mijn huid heen en voelt erg prettig aan op mijn lippen ondanks dat hij mat is .


De kleur verdeeld gemakkelijk en de lipstick blijft goed zitten al geeft hij wel af aan je glas als je wat drinkt .
Ik vind hem in ieder geval erg mooi en dit is echt zo'n everyday kleurtje die ik vaak zal gaan dragen. 


Ik vind hem ook wel wat weg hebben van mac ''please me '' die ik overigens zelf niet in mijn bezit heb , maar wel op andere blogs voorbij heb zien komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !