Review : Totes meer maske


Dit maskertje kocht ik in de supermarkt in Duitsland en ik was hier erg benieuwt naar.  Het masker is voor een onzuivere huid en zou tegen mee eters moeten werken.
Ik heb geen vette huid maar zo af en toe wel last van van onzuiverheden dus probeerde ik dit maskertje uit . 


wow ! De substantie voelt aan als klei, modder klei.
Het is heel flexibel en je moet echt veel moeite doen om het uit te smeren op je gezicht.

Al snel voel ik dat dit maskertje erg verkoelend werkt en met zware hoofdpijn werkt het heel fijn en verfrissend.
Het masker word hard en moet je na 15 minuten af spoelen.



Mijn huid voelt een beetje droog aan, maar dit is logisch aangezien het een zuiverend masker is.
Het geeft in ieder geval geen trekkend gevoel en ik krijg ook geen allergische reactie wat ook wel eens prettig is na gebruik van een maskertje. 

Ik ben er tevreden over en voor 0,69 zal ik deze zeker opnieuw aanschaffen als ik weer eens in Duitsland ben. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !