Favorieten # Maart 2016


Afgelopen maand heb ik een hoop nieuwe producten ontdekt waarvan er ook wat favorieten zijn geworden.

Ook her ontdekte ik oudere producten in mijn stash.


De metal higlighter van Essence heb ik al een paar jaar en was tot kort zelfs de enige highlighter die ik had. Ik gebruik hem de laatste tijd steeds meer.


Deze douchegel van Balea was een limited edition en ik nam meteen 2 flessen en een deospray mee vorige zomer. Ik vind de geur heerlijk!


Yves Rocher heeft fijne lipsticks en toen ik deze lipstick in de kleur cherise noir gratis bij een bestelling kreeg was ik erg blij ! Ik ben dol op donkere kleuren en de kersengeur is een bonus!



Essence bracht nieuwe lipsticks uit en deze kleur 07 was meteen een favoriet. Ondanks dat ik vaak naar donkere kleurtjes neig. 


Jup ! Nog een Essence favoriet,  Dit schattige flesje parfum heb ik al meerdere malen opnieuw aangeschaft en ''candy shop'' blijft een favoriet van me .


En als laatste deze intense repair concentrate Van Yves Rocher.  Ik heb last van droge ellebogen en enkels en dit spul verzacht de boel.  Echt een aanrader!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !