Review :Essence longlasting velvet matte lipgloss - hot brownie

Je weet wel, de textuur van chocolade pasta? Nou als je dat op je mond smeert krijg je hetzelfde gevoel als wanneer je dit lip product van Essence op doet.




  Het is een matte lipgloss maar valt eigenlijk geen lipgloss te noemen maar meer een kleur pasta. De pasta is erg lastig uit het potje te krijgen maar is wel super gepigmenteerd en gemakkelijk egaal aan te brengen.



Afgeven doet hij ook niet snel en de kleur is mooi dieprood.  Nu vind ik dat gevoel op mijn lippen niet zo erg, maar de sterke overheersende vanille geur/smaak vind ik wat minder.




Toch vind ik dit wel een handig product omdat het zacht aanvoelt, niet plakt , en redelijk wat uurtjes blijft zitten.
Hij droogt mijn lippen niet uit en zo'n kleurtje zie ik niet vaak bij budget merken.

2,39 bij het Kruidvat of Trekpleister.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !