Review : Essence nagellak You and Me + Essence sheer lipbalm I am charming


Zoals ik al eerder vertelde vond ik eindelijk wat van de nieuwe producten van Essence.  Onze kruidvat heeft slechts 1 Essence schap, maar op de grens vond ik een Kruidvat met twee schappen.  Ik nam deze sheer lipbalm mee, die stiekem niet zo sheer is en deze mooie nagellak.


You And Me is een aparte lak, een combi tussen roze en grijs. Hij dekt met een enkel laagje en droogt super snel.
Ik vind het echt een prachtig kleurtje, het kwastje werkt ook prettig want je kunt super precies werken.




I am charming is een mini sheer lipbalm in een fris kleurtje.
Echter vind ik hem helemaal niet zo sheer en dat is maar goed ook want ik hou wel van een beetje kleur.


De lipbalm brengt gemakkelijk aan en heeft een zoet fruitig geurtje. Ik vind dit niet storend en juist lekker ruiken.
Hij blijft gerust een paar uurtjes zitten mits je niks eet of drinkt . De dekking is medium. Al lijkt dit niet zo op de foto trouwens~!


Ik ben erg tevreden over deze producten en zeker voor de fijne prijsjes.
De lak kost 1,69 en de sheer lipbalm 1,99 .


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !