Review : FA coconut water showergel.


Ik ben gek op cocos geur en toen ik deze showergel zag staan zag ik mezelf al liggend op een strand met een cocktail in mijn hand. Aangezien hij 1,00 kostte  nam ik hem mee en testte ik hem meteen .De verpakking ziet er super leuk uit met de blauw en groen en een kokosnoot op de voorkant. 



  De geur ruikt heerlijk fris met een vleugje cocos, zelfs mensen die cocos niet lekker vinden zouden deze kunnen waarderen.
Terwijl ik helemaal in vakantie sferen kom zeep ik me in.
Er komt goed veel schuim van af en mijn huid voelt zijdezacht aan.  De geur blijft nog een tijdje op je huid hangen. Wat een fijne showergel is dit zeg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !