Review : Kruidvat Tissue Masker Energizing Boost - Avocado & Capuacu Butter.


Het Kruidvat heeft onlangs een nieuw masker aan haar assortiment toegevoegd.  Het gaat om een tissue/sheet masker met avocado en capuacu boter.  Hij kost 0,89 cent e voor dat bedrag wilde ik hem zeker wel proberen!



Het masker is een weldaad voor de vermoeide huid en geeft een snelle energyboost.  Avocado olie heeft vochtbindende eigenschappen en cupuacu boter verzacht de huid en zorgt voor een zijde zacht gevoel .  

Het is de bedoeling dat je het masker 8-10 minuten op je gezicht legt en de overige lotion in masseert of afneemt met een droge tissue .  Geen gedoe met het masker van je gezicht afpeuteren dus ;)


 Het tissue is echt enorm , mijn halve gezicht past in het neusgat dus dit werkte absoluut niet.
Daarom heb ik hem uiteindelijk in mijn handen uitgewrongen en de lotion zo in laten trekken voor 10 minuten. Het was zo verschrikkelijk creepy dat ik er nieteens een foto van gemaakt heb.



Het masker voelt erg verfrissend en nu ik er niet meer uit zie als freddy kruger  werkt het wel degelijk.
Mijn huid voelt heel erg zacht en ik ondervind geen irritaties.
De geur is niet erg bijzonder maar ruikt gewoon lekker fris.

Ik zal hem niet opnieuw kopen omdat het niet praktisch is maar qua werking is hij prima . Zeker voor de prijs van 0,89.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !