HEMA GoodieBag Unbagging !

In mijn woonplaats werd er een inspirerende avond gehouden voor HEMA . Daar kon je een vip uitnodiging voor winnen met daarbij een goodiebag te waarde van 20 euro. Vandaag laat ik jullie zien wat er in de tas zat.   

Ik kocht alsnog deze Cedar geurkaars die op mijn wish list stond haha. Maar wel mooi met 20% korting.




Als eerste vond ik deze fles met wasmiddel, dit komt altijd van pas .



En een fijne fleecedeken, tof!  



Verder zat er inpak papier in.





En heerlijk rooibos citrus thee !





En een pakje coffeepads.




En een tomaten groei kit ! Super leuk.
En een zak chips.


Een ''ínspirerende bag'' vind ik het niet maar wel een hele fijne.  Wasmiddel is altijd tof, zo'n fleece deken ook.
Thee vind ik heerlijk en een chippie komt ook wel op.
Hetzelfde geld voor inpak papier ! En de koffie ? Mijn moeder lust wel een bakkie als ze op bezoek komt .

Bedankt HEMA ! 

Reacties

Heel leuke gevulde tas! Lekker afwisselende producten en dat dekentje lijkt me ook lekker :D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !