Kiekjes Kieken #31

Afgelopen week was weer een turbulent weekje met doktersbezoekjes. Veel foto's heb ik daarom niet gemaakt, maar ik had wel een paar leuke momentjes ondanks alles!

Op Ebay bestelde ik extensions voor een luttele 4,00 en heb hier wat mee geĆ«xperimenteerd.  In het dagelijks leven ga ik ze niet dragen maar voor de foto vind ik het leuk!



Ik maakte weer eens heerlijke spaghetti klaar.
Dat had ik al zowat een maand niet meer gehad terwijl normaal pasta elke week wel een keer op het menu staat.



Ook ontdekte ik deze heerlijke thee van HEMA.






Mijn moeder plaatste foto's op facebook van toen ik en mijn zusjes klein waren.  Ik gok dat ik hier 3 of 4 jaar was.
Zelf vind ik niet dat ik herkenbaar ben , wat vind jij ?






AAhhh lieve Dirk <3


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !