NOTD : Essence - wake up spring 01 spring it up tie&dye set


Je kent vast de sheer nagellak van o.p.i wel.
Dit is ook zo'n soort product.



 Essence kwam uit met twee van dit soort setjes en ik was razend benieuwt naar het effect van deze tie & dye lakjes.  Ik bracht twee laagjes aan met de basecoat die overigens verrassend snel droogt.



Vervolgens zette ik stipjes met de lichtste kleur, toen met de donkere en toen weer met de lichte. 
Ik vind het wel een grappig setje maar ik moet nog wel even oefenen voor een leuker effect. De kleurtjes zijn namelijk zo licht dat ze op de foto niet zo goed over komen.


De setjes zijn voor 3,99 per set te koop, momenteel zijn ze 1+1 gratis bij het kruidvat. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !