Opgemaakt # Deel 1 April 2016

Ook deze maand zijn er weer een aantal producten opgegaan. Er zijn extra veel douchegels opgegaan omdat ik graag mijn stash wil verkleinen. Dit om meer ruimte te creĆ«ren. 



Als eerste ging deze HEMA foaming showergel op.
Ik vond hem echt heerlijk en zou deze zeker opnieuw willen kopen. Het is dat ik nog een hele lading andere douche producten heb liggen.

Ook ging er een verpakking wattenschijfjes van de Action doorheen.




Hoe kan het ook anders ! Er ging weer een Yves Rocher reiniging gel doorheen en een Elkos haar kur.



Met deze shampoo heb ik echt heel lang gedaan omdat ik hem er bijna niet bij pakte. Ik vond hem niet zo speciaal eigenlijk.

Deze douchegel van Elkos is echt geweldig.
Ik sla altijd een aantal flessen in als ik in Duitsland ben.
Al heb ik genoeg staan zoals vermeld, deze wil ik altijd op voorraad !



Ook gebruikte ik een paar maskertjes,voor gezicht en eentje voor haar.   En er gingen weer een paar pakken reiniging doekjes door heen. 



.



Ook maakte ik van Intenscent een aantal waxmelts op.
4 x Alien ,  1 x frisse katoen 1 x hammam en 1 x black linen amber.  Verder brande ik ''little hotties'' in verschillende geuren. 






Ahhhh mijn geliefde treacle moon geur blueberry memories is nu echt op. Het was een mini en ik was er erg zuinig mee, balen dat ik er toen maar twee had mee genomen, en dit was alweer de laatste. ( niet in NL verkrijgbaar helaas)

En ik maakte enkele maskertjes op.






Deze douchegel van palmolive was op een soort olie basis wat erg fijn voor de huid was. De geur is ook lekker, maar ik heb nog zat staan dus deze zal ik niet opnieuw kopen.

En ik vond nog 2 oude mascara's die echt op zijn.
Eentje van Yves Rocher en eentje van Ebay.
Die laatste was echter al heel snel ingedroogd en ook weinig gebruikt. 




Deze primer en bb cream zijn niet meer goed en gaan ook weg. En maakte ik weer een wash in wash out shampoo in cool blonde op van Kruidvat. En dit maskertje van Balea.




Deze producten had ik al voor mijn verhuizing van 1,5 jaar terug en sindsdien heb ik ze ook niet meer aangeraakt.
Sommige verpakkingen zijn zelfs al leeg.
Weg ermee dus !



Omdat het nog nieteens half April is en ik al veel producten heb opgemaakt  deel ik dit artikel op in twee deze maand.
Dus deze maand twee keer een opgemaakt artikel ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !