Review: Action Fashion Professional Mosaic Blush ''Rose''


De Action blijft haar make-up afdeling constant vernieuwen en het leukste is dat alles betaalbaar is . Soms zitter er echt pareltjes tussen van goede kwaliteit, en soms van wat mindere maar je doet eigenlijk nooit een miskoop.


Ik ben heel moeilijk met blushes want al snel zie ik er uit als een clowntje met mijn bleke huid, dus ik was benieuwt naar deze blush.  Echter ben ik momenteel ziek en fotografeer ik mijn gezicht liever niet, dus maak ik de swatches op mijn pols.



De blush zit in een strak zwart doosje met daarop de naam van de blush . Door het doorkijkje zie je meteen welk product je te pakken hebt, vind ik leuk.

De blush heeft een hartjes patroon en heeft 2 kleurtjes.
Op mijn arm laat ik de lichte,  donkere en de 2 gemixt zien.
Het zijn leuke kleurtjes, en de blushes zijn goed te blenden.
Echter matcht hij toch niet mooi met mijn huidskleur.
Er moeten nog meerdere kleurtjes zijn ,maar ik zag enkel deze en een vies oranje kleurtje dat ze beige noemen.
Mocht ik een donkere koelere kleur vinden dan zou dit een heel fijne blush zijn.

Ze kosten 1,49 per stuk bij de Action.

Reacties

Unknown zei…
heftig kleurtje wel!
Engelina zei…
Ja zeker, ik had stiekem gehoopt dat hij iets lichter uit zou vallen.
De kwaliteit is echter prima.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !