Review: Esprit ''celebration''


Ik zag dit schattige flesje van Esprit staan voor 2,99 .

Het is een handig formaatje voor in je handtas, de dop gaat erg stroef open dus je hoeft niet bang te zijn voor lekkende gedoetjes dat voor mij dus een voordeel is .




Het is een lekker zomers fris parfum.
Je ruikt bloemen en fruit er in terug zonder dat het veels te zoet is . Het is eerder een waterig luchtje waar ik wel van hou in de zomermaanden.

Topnoten zijn Magnolia, Lychees, Passiebloem en Pomerans; hartnoten zijn Viooltje, Rozenbottel en Passiebloem; Basisnoten zijn Muskus en Houtachtige noten.



De lychees ruik ik duidelijk terug en vind ik lekker ruiken.
Het luchtje blijft een paar uurtjes hangen maar dan is het wel tijd om bij te sprayen.

Dit is eigenlijk een geurtje dat leuk is voor jongere meiden maar ik vind hem ook wel lekker voor als ik geen zin heb in een zwaar luchtje waar ik normaal gesproken gek op ben.
Mocht je hem ergens tegen komen kan ik hem je zeker aanraden, en zeker voor die prijs .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !