Review : Wat maakt je mooi blueberry lipscrub.


Ik heb het al meerdere keren over deze lipscrub gehad maar ik heb er nog nooit echt een review over geschreven.


Het is een flink potje van 50 ml waar je 3,95 voor betaald.
Dit is echt heel goedkoop want je kunt er een jaar mee doen. Deze blueberry scrub heeft de toevoeging van zoete bosbessen en dit ruik je ook zeker terug.  De scrub ruikt en smaakt echt heel zoet en hier moet je wel van houden, gelukkig doe ik dat ! Het is een natuurlijk suiker scrub die je na afloop gewoon af kunt likken.  


Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van scrubben?

# Je lippen worden gehydrateerd en voelen zachter aan.
# Velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.
# Lip producten blijven langer zitten.



Door de romige substantie is de scrub niet te grof en door de toegevoegde boters voelen je lippen erg zacht aan.
Je lippen worden niet blauw door de scrub ,maar je tong wel dus kijk daar wel mee uit .

Wil je dit product bestellen ? kijk dan op www.watmaaktjemooi.nl

Reacties

Grappig he een scrub voor je lippen! ik had er ook echt nog nooit eerder van gehoord! Maar sinds ik die bubblegum van Lush heb wil ik niet meer zonder, ideaal!
Engelina zei…
Ik had er ook nog niet eerder van gehoord, maar ben nu ook helemaal om.
Die van lush lijkt me ook heerlijk.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !