Wat vind ik van Pretty Little Liars season 6 part 2 ! ?


Ik ben een ontzettende pretty little liars verslaafde.
Al een paar jaar kijk ik met grote verbazing naar Alison,Aria,Spencer,Hanna & Emily. Wie is nou 'A'?



Ondanks dat het een langdradige zenuwslopende serie is kijk ik het graag. Begin dit jaar kwamen er nieuwe afleveringen maar helaas had ik geen netflix waardoor ik nog moest wachten en de afleveringen deze week pas kon kijken.  Het koste me 3 dagen om weer helemaal bij te zijn en ik vond een paar dingen wel een beetje slecht en onbegrijpelijk.

# Spencer + Caleb ?  Uhm say what? Welke idioot heeft dit bedacht? Het lijkt net een slechte soap serie want ook al zegt ze van niet, Hanna heeft er echt wel een probleem mee en Spencer is echt wel jaloers als Hanna net iets te dichtbij komt . En hoe zit het met Toby?  En was ze echt zwanger van hem ?

# Charlotte is net 1 dag vrij en word vermoord. Vind ik een beetje jammer, weten we eindelijk wie 'A' is, houden ze haar tegen om niet van het dak te springen, gaat ze 1 aflevering later alsnog dood. Dit verhaal hadden ze juist wel uit kunnen melken.

# De nieuwe 'A'  :  Like, serieus? WEER een 'A' . Dit word een beetje eentonig.  En wat heeft Sarah Harvey hier mee te maken?

# Sowieso Sarah, what the heck is er aan de hand met al die nep handen in haar hotel kamer,  it creeps me out .

# Wat heeft Mona te zoeken in dit verhaal? Iedereen weet dat zij 'A' niet is omdat dat wel te simpel zou zijn.

#En waar hangt Melissa weer rond?
Spencer had het wel over ''pulling a Toby'' toen hij verdween maar Melissa heeft er ook wel een handje van.


Ondanks dat dit seizoen vol zat met rare verhaallijnen vind ik het nog steeds heeeel spannend en kan ik niet wachten op het volgende seizoen.  Want stiekem wil ik niet dat deze serie stopt. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !