First Impression ''Wat maakt je mooi '' Bestelling # ijszeep ?


Ik kon het niet laten en plaatste weer een bestelling bij www.watmaaktjemooi.nl .  Ik was erg nieuwsgierig naar de nieuwe ijszepen en de nieuwe geuren mani bombs.

Ook bestelde ik deze toet met ''marshmallow'' zeepjes die blijven drijven en een setje uitwasbare wattenschijfjes. 

Als cadeautje zat er een shower jelly ,extra mani bomb en een shower puff in , super lief.  



Deze mani bombs zien er te leuk uit en werken ook fijn.
Ik heb vaak last van pijnlijke voeten en 15-20 minuten weken in een voetenbadje met zo'n bommetje doet wonderen. Ik bestelde de volgende geuren.



2 x Snuggles
2 x Lychee Tea
3 x Crazy Coconut 
1 x * Rose jelly  



Rose jelly kreeg ik er extra bij en ruikt heerlijk naar roosjes.



Wat ziet deze ''ijs'' zeep er lekker uit hea?
Deze heb ik bij mij op de badkamer neer gelegd en ik ben benieuwt naar de reacties van bezoek :)
Hij ruikt heerlijk naar mango's en de hele badkamer ruikt er na.


Deze zeepjes ruiken lekker snoeperig en naar wasmiddel .
Ze schuimen heerlijk maken je huid zacht en drijven zelfs in het water. Deze toet bevat maar liefst 8 zeepjes.


Er zat ook nog een extra shower gelly bij.
Dit is pure zomer in een potje .



Verder zat er nog een showerpuff bij mijn bestelling en had ik zelf deze uitwasbare wattenschijfjes erbij besteld.
Deze lijken me super handig en hoef je ook minder vaak wattenschijfjes te kopen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !