FOTD : Beautylabnl. palette Ft. Essence - De glow must go on.

Vol verwachting liep ik het het Kruidvat binnen en YES ze hadden de beauty blogger palettes. 


 Ik vond die van Serena het mooiste en nam deze samen met de bij behorende nagellak mee.


 Ik was heel erg benieuwt naar ''de glow must go on'' en kon niet wachten om er alvast een look mee te maken.  Ik was echter zo enthousiast dat ik mijn wenkbrauwen wel vergeten ben te doen haha.



Over het palette kan ik kort zijn :  Prachtige kleuren bronzer, de highlighter is perfect en de kleurtjes oogschaduw passen er goed bij. Al vond ik het geheel op  mijn ogenwel een beetje mat en bracht ik ook nog wat bronzer aan op het bewegend ooglid. verder draag ik:

 miss sporty instaglow foundation
Essence rebel mascara
Essence eyeliner pen

Ik ben blij dat ik dit palette heb weten te bemachtigen.
Het enige minpunt wat ik weet te bedenken is dat het highlighter vakje zo klein is. Deze is namelijk zo mooi, daar wil ik wel een grote verpakking van !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !